Tylu Was Było ;*

niedziela, 10 marca 2013

W życiu jest jak w tańcu, każdy krok ma znaczenie...

Charakterem mnie rozwalaj,wyglądem onieśmielaj. Miej coś ,czego nikt inny nie ma. (; . … bo wiesz, sŁońce z deszczem wywoŁuje tęcze!;)
Jestem…Jak SPRITE – a TY jesteś pragnienie ;]
Jestem… Jak 6 w ToTka – jedna jedyna na całe życie ;]
Jestem… Jak Ferrari z salonu – nigdy nie zawodzę ;]
Jestem… Jak magnes – przyciągam i odpycham ;]
Jestem… Jak wulkan – wybucham bez ostrzeżenia ;]
Jestem… Jak nadzieja – łatwo mnie stracić ;]
Jestem… Jak papieros – szybko uzależniam ;]
Jestem… Jak szampan – uderzam do głowy ;]
Jestem… Jak rzeka – nie oglądam się za siebie ;]
Jestem… Jak heroina – tylko dla odważnych ;]
Jestem… Jak Media Markt – NIE DLA IDIOTÓW !

I dobrze wiem już jak,
pokonać własny strach,
by móc na scenie być,
silna tak jak dziś…
Chociaż dobrze wiem,
że mam odległy cel…
Spełnię swój sen, już czas
tego właśnie chcę…

A – Aniołek… jak śpię
B – Bombowa… jak w piosence
C – Ciesząca się życiem
D – Dobra dla wszystkich!
E – Energiczna … ahh
F – Fajna .. przynajmniej tak myślę
G – Grzeczna…nie zawsze
H – Humorystyczna jak wstaję prawą nogą!
I – Inteligentna…I już!
J – Jedwabna…Jak motylek…
K – Kochająca. Tylko tego jedynego
L – LUBIĘ: – Słodkości.
- Marzyć, bo marzenia się spełniają.
- Wypas imprezy w miłym towarzystwie. To podstawa, by impreza się udała..!
- Tańczyć. To całe moje życie…
- GG. ale tylko jak działa .
- Siatkówkę…Sport to zdrowie
Ł – Ładna… ee. no nie wiem
M – mądra … haa.!
N – Niecierpliwa …gdy na coś czekam !
O – otwarta na świat!
P – Pyskata gdy trzeba!
R – Rozważna!…Ma się doświadczenie w takich sprawach.
S – stanowcza… kiedy potrzeba
T – Towarzyska!
U – Uparta… jak osioł!
W – Wolna… Jak ptak.
Z – Zakochana… w tym jedynym.
Mogę być pierwszą.
Mogę być Ostatnią…
Ale nigdy jedną z wielu!
Jestem jaka jestem. I tego nie zmienię!




Gdy poszłam do przedszkola zawsze czułam się mądrzejsza od wszystkich.
Już w zerówce miałam swoje kredki własny świat, w którym żyłam.
W podstawówce nauczyłam się pisać, czytać i liczyć.
W gimnazjum poznałam co to fałszywa przyjaźń. ;//

Mówią, Że Kiedy Rodzi Się Człowiek – Z Nieba Spada Dusza i Rozpada Się Na Dwie Części.
Jedna Część Trafia Do Kobiety , A Druga Do Mężczyzny.
Sens Życia Polega Na Odnalezieniu Tej Drugiej Połowy.
Połowy Swojej Własnej Duszy … <33

♥ Za uśmiech nie płacisz, z uśmiechem nie tracisz, gdy innych trzęsą nerwy, Ty uśmiechaj się bez przerwy.♥

Przepraszam CIę, że nie umiem pokazać jak bardzo Cię kocham, ale to uczucie jest tak wielkie, że trudno mi je wytłumaczyć.


Nie pytaj mnie o jutro.To za tysiąc lat...

W krainie fantazji, gdzie marzenia zawsze się spełniają. ♥

Nie ważne jak,ważne z kim.

Niektórzy ludzie potrafią zmienić zwykły dzień w naprawdę wyjątkowy .

We włosach ma wiatr i kocha ten świat. ♥


Nie będę za Tobą płakać . W końcu to Ty tracisz , to co najlepsze .♥
W nocy nie pozwalasz zasnąć mi, kradniesz moje sny... :*

Wybuduje most, nad największą z rwących z rzek. Abyś mogła przejść, na mój brzeg.

Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego.

Jesteś dla mnie wszystkim – Mam przeliterować żebyś zrozumiał ?


Dziś Niedziela dzień wesoły, bo nie trzeba iść do szkoły

Bo przyjaźń to najpiękniejsza forma poznania człowieka.

1 komentarz: