Tylu Was Było ;*

sobota, 9 marca 2013

Człowiek to rzeczownik, a rzeczownikami rządzą przypadki...

Za oknem pada deszcz, a kropelki odbijają się od parapetu i spadają na ziemię uciekając przed moim szczęściem....


dobre momenty jak fotografie zbieram w swej głowie jak w starej szafie ;)

stawiam wszystko na jedną kartę. moje serce, moje uczucia, honor i godność. albo, wygram i zyskam, Ciebie, albo przegram i stracę, całą siebie. ponownie. ryzykuję, życie. dla ciebie ;*

" Dziewczyna, to taka istota człekowata, która sama nie wie, czego chce, ale pomimo to żąda, żeby świat jej to dał. " ;]]

Nie obchodzi mnie,
co o mnie myślicie.
Czy mnie lubicie,
czy nienawidzicie.
Czy dla was jestem inna,
czy może trochę dziwna.
Czy jestem naiwna,
a może dziecinna.
Czy jestem zwykłą lalą,
czy może myszką szarą.
Lecz prawda jest inna,
jestem taka jaka według siebie być powinnam!!!

Życie Czasem Pisze Swój Scenariusz , Nie Ważne Jakie Były Twoje Plany ,
Bo Choć Skończysz Jeden Wers To On Po Chwili Rozsypuje Się Na Stos Bezwartościowych Liter…


Niezależnie od pogody jesteś moim słońcem <3

Wystarczy jeden Twój uśmiech, a wszystko nabiera sensu ;-*



Inna, bo inna od innych.
Jaka jestem? Wiedzą Ci, co powinni...
Królowa własnego losu...♥
Księżniczka własnej bajki...

Smacznego!-życzy firma ''udław się''
Nie ma opisu, brak długopisu!

Bez opisu...- klawiatura na wakacjach

Kazał mi zapomnieć. Równie dobrze mógł mi kazać skoczyć z dwudziestopiętrowego wieżowca, to byłoby stanowczo łatwiejsze do wykonania...


Mam nadzieję, że usłyszę do Ciebie niedługo "Ps- jeszcze o Tobie nie zapomniałem"...

Naiwna..myślała, że wróci.

Zatrzymaj się na chwilę, i pomyśl po co żyjesz...

Zanim powiesz "Kocham", pomyśl czy potrafisz.!

Zapomnę o nim.
Nie będę całe życie rozpamiętywać swojej pierwszej miłości.
Jednak wiem, że nigdy nie przestanę go kochać...




I chciałabym się cofnąć te 10 lat, gdy moim zmartwieniem była zgubiona lalka, lub gdy misiowi odpadło oko...

'Nie chcę o tym mówić' - zdanie wypowiadane najczęściej gdy się chce pogadać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz