Tylu Was Było ;*

niedziela, 7 kwietnia 2013

Nigdy nie zapomnę dobrych wspomnień z udziałem osób z którymi już nie rozmawiam...

Założę dużo za dużą koszulkę , włosy zepnę w kok , nałożę na nogi włochate kapcie , zjem całą tabliczkę czekolady nie przejmując się dużą ilością kalorii , zmyję makijaż . będę sobą .


wielka miłość ? ta chyba tylko w filmie , bo w życiu trzeba myśleć realistycznie .
 “Nie ma osoby, która mnie zna tak bardzo, by wiedzieć kim jestem, tam w środku.”


Jes­tem sa­molub­na, niecier­pli­wa i trochę niepew­na siebie. Po­pełniam błędy, tracę kon­trolę i jes­tem cza­sami ciężka do zniesienia. Ale jeśli nie pot­ra­fisz znieść mnie, kiedy jes­tem naj­gor­sza, to cho­ler­nie pew­ne, że nie zasługu­jesz na mnie, gdy jes­tem naj­lep­sza.

Lubię czasem posiedzieć sama w pokoju przy otwartym oknie i słuchać padającego deszczu oraz szumu wiatru . uwierz , działa to na mnie lepiej niż terapia u psychologa .

Owszem, nie jestem ładna. nie mam dobrej figury, tu i ówdzie mam za dużo bądź za mało. Nie jestem też oszałamiająco mądra ani zdolna. Jestem też niezgrabna i infantylna. I za bardzo się wszystkim przejmuję i wyolbrzymiam problemy. Jestem też cholerną zazdrośnicą. A no i jeszcze jedno. Kocham cię nad życie, frajerze.


Wszyscy myślą , że jest dobrze . I niech tak zostanie . Nie lubię martwić ludzi . Szczególnie tych na których mi zależy . Przecież poradzę sobie sama . Jakoś .

sto tysięcy dni albo sto tysięcy sekund przede mną , to wieczna niespodzianka - w życiu nie ma nic na pewno.

Bo przyjaźń to nie transakcja na miesiąc, dwa albo póki jest pięknie. Przyjaźń to miliony prześmianych godzin, a tysiące przepłakanych. Kilkanaście kłótni, kilkadziesiąt czułych gestów i jedno uczucie: szczęście.

bo moja miłość , to nie hejnał z Wieży Mariackiej i nie muszę o niej trąbić na cztery strony świata


łzy to nie wstyd , to oznaka , że cholernie ci na kimś zależy , pamiętaj

bo w życiu przychodzi taka chwila , gdzie przypomina się moment , o którym chcesz zapomnieć

I nie mów mi, co jest słuszne. Wystarczająco długo nad tym myślę, zanim usnę.

To tak jakby Fineasz stracił Ferba , a Bolek Lolka

jedna litera potrafi zmienić cały wyraz. jedna osoba potrafi zmienić całe życie.


Są słowa, które trudno wypowiedzieć, są chwile, które ciężko zapomnieć, są noce, które przepłaczesz, są bajki, w które wierzysz, ale nie ma takiej minuty, która wróci.

Słowa mają wpływ na duszę ? Jeśli tak , to serdecznie pragnę pozdrowić tą swoją , i pogratulować , że jeszcze się trzyma.

nienawidzę , gdy ktoś mówi , że życie jest piękne. po prostu cholernie mu zazdroszczę , że jest w stanie powiedzieć coś takiego , że ma ku temu powody

mogę dać Tobie wszystko i być Tobie tak bliskim i chcę tyle Ciebie w zamian, bo Ty jesteś tym wszystkim.♥

Noc najlepsza pora na wszystkie przemyślenia. Na zastanawianie się nad sensem życia i dalszymi planami na życie. A, co najgorsze na wspomnienia.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są chwile w naszym życiu, że faktycznie musimy podjąć niełatwe decyzje. Również większość z nas boryka się z różnymi problemami. Właśnie dlatego ja zachęcam do przeczytania https://kochamwroclaw.pl/psycholog-psychiatra-psychoterapeuta-kogo-potrzebuje/ aby wiedzieć do kogo się najlepiej wybrać.

    OdpowiedzUsuń